Hoe wordt jouw klantenservice beoordeeld?

Belco maakt van klantblijheid een begrip door webshops te helpen aan een 9+ beoordeling van hun klantenservice. Hoe we dat doen? Met een klantenservice-tool waarin we alles wat jij nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, onderbrengen in één systeem. Of je klant nu belt, mailt of via social media een bericht stuurt, jullie staan altijd direct met elkaar in contact.

Belco - Eén klantenservice-tool

Alle klantinfo in één klantenservice-tool

Belco - eenvoudig in gebruik

Eenvoudig in gebruik

Belco - volledig aanpasbaar

Aan te passen aan jouw persoonlijke voorkeuren

Belco -  200+ bedrijven

200+ bedrijven
gingen jou voor

Belco -  rapportcijfer van een 9.5

Belco krijgt als rapportcijfer van klanten een 9.5

Optimaliseer vandaag nog je klantenservice. En plan een demo.

Onze specialisten staan te springen om jou alles over Belco te vertellen. Het kost je slechts 45 minuten van je tijd.

Dit hoor je niet bij Belco

“Wat is je klantnummer?”
Wanneer een klant contact met jou opneemt, zie je op de klantkaart wie de klant is en heb je gelijk alle belangrijke gegevens van de klant bij de hand. Geen gedoe met klantnummers dus.
Heb je al eerder contact met ons gezocht?
Naast de klantgegevens zie je ook of de klant al eerder contact met je heeft gehad en via welke kanalen, bijvoorbeeld via e-mail, WhatsApp of telefonisch: aangegeven met handige icoontjes.
Ik ga even in een ander systeem kijken hoor.
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, hebben we ondergebracht in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Voor deze vraag moet u bij een collega zijn.
In Belco kun je verschillende vragen die binnenkomen, toewijzen aan een specifiek team. Zo komt de vraag altijd bij een medewerker terecht die ‘m ook daadwerkelijk kan beantwoorden.
Wat een @*#%& service!
Binnen ieder bedrijf gaat er weleens iets fout. Met Belco reageer je snel, klantvriendelijk en pro-actief op klachten en maak je zelfs van ontevreden klanten, snel weer tevreden klanten.
Benieuwd wat je vooral wel hoort bij Belco?

Je bent in goed gezelschap

Van webshops met elektronica, kleding tot tuinartikelen: wij leveren dagelijks klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. En dat onze e-commerce software werkt, blijkt wel uit onze 5 sterren rating op Google – waar we stiekem best trots op zijn.

Hoe de gemiddelde afhandeltijd van logistieke vragen met 30 sec. per klantvraag verlaagde

Lees hier meer over onze samenwerking met We Love Deco. We vertellen je wat We Love Deco doet, waar hun uitdagingen op het gebied van klantenservice liggen, welke oplossingen wij daarvoor gevonden hebben en welke resultaten ...

Hoe Shampoobars met behulp van klantenservice een 9.3 uit 10 beoordeling blijft scoren!

Lees hier meer over onze samenwerking met Shampoo Bars. We vertellen je wat Shampoo Bars doet, waar hun uitdagingen op het gebied van klantenservice liggen, welke oplossingen wij daarvoor gevonden hebben en welke resultaten ...
Volgende case

Mooie woorden van tevreden klanten

“Wij zijn heel positief over Belco. Belco zorgt voor overzicht, geeft handige reminders en maakt de communicatie tussen verschillende medewerkers snel en overzichtelijk. Moeilijke zaken kan je makkelijk even doorsluizen naar een collega ;-) Het afvinken van bijvoorbeeld e-mailberichten die afgehandeld zijn, werkt heel fijn en geeft overzicht. Ook vinden we het mailen vanuit het systeem prettig, hierdoor hoef je niet én Belco én je mail open te houden – ideaal!”
Lyan Garritsen
Co-owner - Shampoobars.nl
“Wij zijn erg blij met Belco. Omdat veel van onze gasten zowel in de winkel als in de webshop kleding kopen, is het extra fijn om alle gegevens van gasten overzichtelijk in één systeem te hebben. Daarnaast verloopt het contact met Belco erg soepel en vriendelijk. Onze contactpersoon belt ook regelmatig om te vragen hoe het gaat, dat is nou nog eens pro-actief! Het is ook bijzonder dat we zelf verbeteringen in het systeem aan kunnen dragen. Je kunt eenvoudig suggesties doen en zelfs stemmen op de suggestie van een andere Belco gebruiker, zodat deze hoger op de prioriteitenlijst komt.”
Anne Rinsma
E-Commerce Director - Rinsma Modeplein

Shops gebruiken Belco voor een geweldige klantenservice!

Shops gebruiken Belco voor een geweldige klantenservice!

Service op maat

“Practice what you preach!” Als iemand het goede voorbeeld moet geven van een goede klantenservice zijn wij het natuurlijk zelf wel! Hier doen we dan ook hard ons best voor: met service op maat en door altijd te denken in oplossingen.

Persoonlijk advies

Twijfel je of Belco voor jou de juiste klantenservice software is? We denken graag met je mee en beoordelen samen of de software aansluit bij jouw wensen en doelstellingen. Ons advies is altijd persoonlijk én eerlijk.

Echte mensen

Wij geloven in oprecht klantcontact: dit zijn eerlijke gesprekken met échte mensen. We willen onze bot niet kwetsen, maar hij mag alleen ondersteunen en nooit een gesprek overnemen – nooit!

Minder, maar beter!

Ieder bedrijf is anders en vraagt om een andere klantenservice. We kijken graag samen met jou welke functionaliteiten je nodig hebt, maar ook welke juist niet. Want vaak is minder beter.