Bubble

Met Bubble integreer je Belco met nagenoeg elke telefonieomgeving. Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met relevante klantinformatie en kun je direct de klantkaart openen of een andere actie uitvoeren.
Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
Bubble

Bubble in het kort

Met Bubble kan je Belco met bijna elk telefonieplatform integreren. Je ziet direct welke klant er belt en welke collega er voor het laatst contact heeft gehad. Daarnaast kan je met een druk op de knop direct de klantkaart openen. Zo kan je de klant nog beter te woord staan en hoef je niet te vragen naar naam, adres of klantnummer. Door de techniek die Bubble gebruikt wordt alle informatie real-time opgezocht.

Voordelen

1. Terugbelverzoek

Door een van de knoppen als Terugbelverzoek knop te configureren hoef je nooit meer een nummer op te schrijven maar kan je direct de klantgegevens mailen naar je collega.

2. Compabiliteit

Doordat Bubble met nagenoeg elk telefonieplatform kan koppelen, hoef je niet te switchen van telefonieplatform. Omdat Bubble een generiek stuk software is valt er met elk platform op een gemakkelijke manier te koppelen. Ook is Bubble zowel voor Windows als MacOS gebruikers beschikbaar.

3. Laatst gebeld met

Door onze functie “laatst gebeld met” kan je direct zien met welke collega er voor het laatst contact is geweest. Super handig, als een klant terugbelt na een gemiste oproep en vraagt wie er heeft gebeld.

Belco koppelen aan Bubble

Net als Bubble zoeken wij van Belco altijd naar oplossingen om je e-commerce omgeving slimmer in te richten – daarom werken we ook graag als partners samen. Met de software van Belco run je je gehele klantenservice in één systeem. Alle kanalen, van telefonie, e-mail tot social media komen in dezelfde gedeelde inbox terecht. Plus alle beschikbare informatie van klanten wordt gelijk ingeladen in het systeem.

Belco koppelen aan je webshop doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’. Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!  

Belco koppelen aan Bubble

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.