Magento 1

Magento 1, de voorloper van Magento 2 is een van de bekendste e-commerce platformen van de wereld. Magento is een zeer compleet platform en staat bekend om zijn vele mogelijkheden op het gebied van design en functionaliteiten. Daarnaast zijn er binnen Magento oneindig veel koppelingen mogelijk met andere applicaties of software.
Hieronder leggen we je uit hoe je Magento eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.

Magento 1 koppelen aan Belco

Wanneer je één of meerdere webshops runt, weet je als geen ander dat er vragen, mailtjes en telefoontjes op je afkomen. Om ervoor te zorgen dat deze allemaal op één centraal punt binnenkomen en afgehandeld kunnen worden, gebruik je de software van Belco. Omdat veel van onze klanten gebruik maken van Magento 1 hebben we een plug-in ontwikkeld waarmee je eenvoudig jouw Magento 1 webshop koppelt aan de software van Belco.

Is het lastig om Magento 1 aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige Magento 1 plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Dit doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’. Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van Magento 1 aan Belco heeft een aantal handige voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Kanalen toevoegen

Wanneer je je Magento webshop aan Belco gekoppeld hebt, kun je al je communicatiekanalen, denk aan: e-mail, telefonie, social media messaging en Live Chat, toevoegen aan Belco. Alle klantvragen komen dan binnen in één inbox en kunnen ook gelijk vanuit Belco beantwoord worden.

2. Klantkaart

Wanneer een klant contact met jou opneemt en door Belco herkend wordt, bijvoorbeeld omdat de klant eerder een bestelling heeft gedaan, wordt direct de klantkaart getoond. Hierop vind je alle belangrijke gegevens van de klant: van contactgegevens tot de bestelhistorie.

3. Interne notities maken

Wil je tijdens of na een gesprek met je klant even snel een notitie maken? Dat kan gemakkelijk in Belco met interne notities. Je kunt een notitie maken voor jezelf, maar bijvoorbeeld ook voor een collega.

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.