Een plan voor elke webshop

Voor kleinere webshops met grote dromen tot grote webshops met specifieke wensen, kies hieronder het pakket dat het beste bij jouw organisatie past.

Maandelijks
Jaarlijks Bespaar 20%
Business
Kleine(re) webshops met grote ambities die hun klantenservice serieus nemen.
€149
/ per maand
Per jaar betaal je €1.788
Extra agent €40 per maand
  • Inclusief 3 agents
  • Alle kanalen
  • Persoonlijke support
  • E-commerce integraties
  • Opstartkosten €299
Select
Bloeiende webshops met specifieke wensen voor hun klantenservice.
€499
/ per maand
Per jaar betaal je €5.988
Extra agent vanaf €36 per maand*
  • Alles van business +
  • Alles van premium +
  • Eigen contactpersoon
  • Prio support en SLA’s
  • Training agents & admin’s

Je mag ons het hemd van het lijf vragen – altijd!

We hebben een aantal veelgestelde vragen en de antwoorden daarop voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of twijfel je welk pakket het beste bij jou past? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag!

Kan ik Belco zonder betalen proberen?

Natuurlijk! Wij hebben een trialperiode van 14 dagen waarin je geheel vrijblijvend kennismaakt met onze software en uit kan proberen hoe het werk. Kom je er niet uit of heb je vragen? Je mag ons tijdens je trialperiode altijd bellen of via de interne chat een berichtje sturen: wij kunnen al je vragen beantwoorden en helpen je waar nodig.

Ik heb meerdere webshops, betaal ik nu extra?

Nee, je betaalt niet extra wanneer je meerdere webshops in je account hebt staan. Je kunt je verschillende shops zelfs eenvoudig voorzien van een label, zodat je ze nooit door elkaar haalt: ideaal voor multistores dus.

Hoe betaal ik voor Belco?

Je sluit bij Belco een maand- of een jaarcontract af. Je kiest welk pakket bij je past en betaalt vooraf met iDEAL of creditcard. Eventuele extra diensten brengen we achteraf in rekening.

Hoe zit het met korting?

Wij geven je 20% korting wanneer je een jaarabonnement afsluit en de factuur in één keer voldoet. Verder geven we geen korting, omdat wij geloven in de waarde van onze dienstverlening en de bijdrage die het levert aan de jouwe!

Het pakket opzeggen en/of aanpassen, kan dat?

We hopen vanzelfsprekend dat je lang een tevreden klant van ons blijft, maar je kunt natuurlijk om welke reden dan ook altijd opzeggen: dit kan elke maand en is zo geregeld. Upgraden en downgraden kan ook op elk gewenst moment, maar let op: bij een jaarbetaling kun je alleen na de contractperiode downgraden.

Bellen en gebeld via Belco wat kost dat?

Voor inkomende calls en onderling bellen rekenen wij een tarief van 1 ct per minuut. Uitgaande belminuten zijn per land verschillend, zie hier onze prijzenlijst (EEA). Bellen naar VAST NL kost 2,53 ct per minuut (zonder starttik) en naar MOBIEL NL 3,19 ct per minuut.

Klanten gebruiken Belco voor geweldige service

Belco zit vol met slimme functies en is buitengewoon gebruiksvriendelijk. Maak van je klantenservice het middelpunt van je organisatie en geef je klanten een geweldige service-ervaring! Benieuwd naar de ervaringen van andere Belco gebruikers? Klik op de button hieronder.

Waarom kiezen voor Belco?

  • Belco maakt het écht leuk om klanten te helpen.
  • Oneindig veel functionaliteiten om jouw klantenservice uit te laten blinken.
  • Ontwikkel de perfecte klantenservice samen met onze experts en met hulp van helpdocs en de Belco academie.
  • Meer dan 5 jaar ervaring en honderden webshops die jou voorgingen.