Magento 2

Magento 2 is een van de meest gebruikte e-commerce platformen ter wereld. Magento staat bekend om zijn vele mogelijkheden op het gebied van design en functionaliteiten. Ook is Magento zeer geschikt voor grotere (zwaardere) webshops met veel producten of complexe functionaliteiten.
Hieronder leggen we je uit hoe je Magento eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.

Magento 2 koppelen aan Belco

Wanneer je één of meerdere webshops runt, weet je als geen ander dat er vragen, mailtjes en telefoontjes op je afkomen. Om ervoor te zorgen dat deze allemaal op één centraal punt binnenkomen en afgehandeld kunnen worden, gebruik je de software van Belco. Omdat veel van onze klanten gebruik maken van Magento 2 hebben we een plug-in ontwikkeld waarmee je eenvoudig jouw Magento 2 webshop koppelt aan de software van Belco.

Is het lastig om Magento 2 aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige Magento 2 plug-in duurt dit maar 5 minuutjes en dan worden automatisch de laatste 3 maanden aan klantgegevens in Belco ingeladen. Heb je hier toch hulp bij nodig? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van je Magento 2 webshop aan Belco heeft een aantal grote voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Klantgegevens inzien

De belangrijkste klantgegevens worden automatisch ingeladen. Deze gegevens kun je zelf opzoeken, maar ze verschijnen ook in beeld wanneer de klant contact met je opneemt. Je ziet gelijk de naam van de klant, het e-mailadres, zijn of haar telefoonnummer en zelfs de locatie. Zo heb je de belangrijkste gegevens van de klant altijd bij de hand en help je de klant snel.

2. Bestelhistorie

Ook zie je gelijk wat de klant eerder besteld heeft en wanneer. Je hoeft je klant dus niet om een bestelnummer te vragen en je kan eenvoudig de status van een bestelling inzien.

3. Kanalen toevoegen

Wanneer je Magento 2 webshop gekoppeld is aan Belco kun je verschillende kanalen toevoegen. Met kanalen bedoelen we alle plekken van waaruit de klant met jou communiceert, denk aan: e-mail, telefonie en live chat, maar bijvoorbeeld ook: WhatsApp, bol.com en Facebook Messenger. Wanneer

je de kanalen toevoegt, komt alle communicatie vanaf die kanalen rechtstreeks binnen in Belco en wordt het gelijk aan de goede klant gekoppeld.  

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.