Divide

Wanneer je organisatie zowel fysieke winkels als een online shop heeft, kun je ervoor kiezen om beide als losstaande verkoopkanalen te zien. Maar het is slimmer om ze samen te laten werken en zo de krachten van beide kanalen te bundelen: omnichannel noemen we dan ook wel. Divide helpt retailbedrijven met de integratie van digitale- en fysieke kanalen. Ze richten zich hierbij voornamelijk op bedrijven in de fashion industrie.
Hieronder bespreken we wat Divide is en wat de voordelen zijn. Ook leggen we je als trotse partner van Divide uit hoe je je webshop aan Belco koppelt om je e-commerce omgeving nog slimmer in te richten.
Divide

Divide in het kort

Divide helpt organisaties met fysieke als online winkel(s) om beide op een slimme manier met elkaar samen te laten werken. Dit is een proces wat niet in een dag klaar is en daarom helpen ze bedrijven hier stap voor stap bij. Ze focussen zich met name op bedrijven in de fashion industrie, omdat daar de combinatie van fysieke en online winkels veel voorkomend is.

Ze doen dit door bedrijven te helpen met handige omnichannel mogelijkheden zoals e-mail marketing en het gebruik van big data. Ze werken hierbij samen met verschillende partners om zoveel mogelijk data samen te voegen – een idee waar wij bij Belco ook groot voorstander van zijn.

Voordelen

1. Instore e-commerce

Divide ziet de grens tussen fysiek- en online winkelverkoop het liefst vervagen. Wanneer een product in de winkel uitverkocht is, kan een medewerker kijken of het product online nog wel beschikbaar is en het gelijk voor de klant bestellen. Dat is behalve erg klantvriendelijk ook een stuk rendabeler.

2. Samenwerking met partners

Waarom alles alleen doen als je ook samen kunt werken? Divide heeft een groot aantal partners waar ze mee samenwerken, bijvoorbeeld op het gebied van e-mailmarketing en dig data oplossingen.

3. Klantenbinding

Het koppelen van je fysieke- en online winkelomgeving zorgt ervoor dat je klanten beter aan je kunt binden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een loyaliteitsprogramma in de vorm van een app waar klanten zowel online als in de winkel punten kunnen sparen voor hun aankopen.

Belco koppelen aan Divide

Net als Divide zoeken wij van Belco altijd naar oplossingen om je e-commerce omgeving slimmer in te richten – daarom werken we ook graag als partners samen. Met de software van Belco run je je gehele klantenservice in één systeem.

Alle kanalen, van telefonie, e-mail tot social media komen in dezelfde gedeelde inbox terecht. Plus alle beschikbare informatie van klanten wordt gelijk ingeladen in het systeem.

Belco koppelen aan Divide

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.