Lightspeed

Hieronder leggen we je uit hoe je Lightspeed eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.
Lightspeed is een groot internationaal e-commerce platform waar je naast het ontwerpen en inrichten van je webshop, bijvoorbeeld ook eenvoudig je marketingzaken regelt en je bezoekersaantallen bijhoudt. Het is een zeer gebruiksvriendelijk en compleet platform en het werkt bovendien snel – misschien vandaar de naam.

Lightspeed koppelen aan Belco

Wanneer je één of meerdere webshops runt, weet je als geen ander dat er vragen, mailtjes en telefoontjes op je afkomen. Om ervoor te zorgen dat deze allemaal op één centraal punt binnenkomen en afgehandeld kunnen worden, gebruik je de software van Belco. Omdat veel van onze klanten gebruik maken van Magento 2 hebben we een plug-in ontwikkeld waarmee je eenvoudig jouw Magento 2 webshop koppelt aan de software van Belco.

Is het lastig om Lightspeed aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige Lightspeed API is dat zo gedaan. Dit doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’.

Hoe dit precies werkt, lees je
hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van Lightspeed aan Belco heeft een aantal handige voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Kanalen toevoegen

Wanneer je Lightspeed aan Belco gekoppeld hebt, wordt alle klantinformatie gelijk ingeladen. Een volgende stap is om al je kanalen waar vragen op binnenkomen eenmalig te koppelen aan Belco. Alle communicatie komt dan binnen in één inbox, waardoor je altijd het overzicht houdt en snel op vragen van klanten kunt reageren.

2. Teams aanmaken

Lightspeed is een platform dat zeer geschikt is voor grotere webshops. Hoe groter de webshop hoe meer klantvragen er binnenkomen en hoe belangrijker het wordt om deze bij de juiste medewerker te krijgen. Binnen Belco kun je daarom teams aanmaken: bijvoorbeeld een team gespecialiseerd in het afhandelen van retouren of een team waar alle (hopelijk niet te veel) klachten binnenkomen.

3. Bestelhistorie inzien

Wanneer je klant door het systeem van Belco herkend wordt, krijg je de complete bestelhistorie van de klant op je scherm te zien. Je ziet dus alle bestelde producten van de klant in beeld met de bijbehorende status van de bestelling.

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.