Sherpaan

Hieronder leggen we je uit hoe je Sherpaan met behulp van een plug-in eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.
Hoe groter je webshop is, hoe lastiger het wordt om alle logistieke processen in goede banen te leiden. Je kunt ervoor kiezen om extra mankracht in te huren, maar je kunt ook kijken of je je logistieke processen op een slimmere manier in kan richten door ze te automatiseren. En dat is precies waar Sherpaan jou bij helpt. Met de software van Sherpaan kun je bijvoorbeeld automatisch een pakbon laten maken, een factuur versturen, verzendlabels toevoegen en je voorraad beheren.

Sherpaan koppelen aan Belco

Met onze speciaal ontwikkelde klantenservice software voor webshops komt alle communicatie van klanten in één systeem binnen. Denk aan e-mail, telefonie, social media berichten en Live Chat. Zo kunnen alle klantvragen vanuit één omgeving afgehandeld worden en daarmee bespaar je tijd én maak je klanten blij. Omdat een deel van onze klanten gebruik maakt van Sherpaan hebben we een handige plug-in ontwikkeld waarmee je de software van Sherpaan koppelt aan Belco. Hieronder leggen we je uit wat daar de voordelen van zijn.

Is het lastig om Sherpaan aan Belco te koppelen?
Nee hoor! Met de handige Sherpaan plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Heb je hier hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van Sherpaan aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Klantgegevens vanuit Sherpaan automatisch ingeladen

Alle belangrijke orderinformatie van een klant, denk aan de contactgegevens, geplaatste bestellingen of de status van orders, worden automatisch in Belco ingeladen. Zo heb je alle informatie bij de hand om je klant snel en efficiënt te helpen. Je kunt zelfs nog op het laatste moment orders wijzigen of toevoegen.

2. Doorsturen

Binnen Belco kun je eenvoudig een interne notitie of een follow-up aan een conversatie toevoegen. Dit kan een notitie voor jezelf zijn, maar je kunt ook eenvoudig berichten doorsturen naar collega’s of andere afdelingen, zodat zij de vraag van de klant verder af kunnen handelen.

3. Teams aanmaken

Zeker wanneer je een grotere webshop runt, kan het handig en zelfs noodzakelijk zijn om je klantenservice op te delen in verschillende teams. Binnen Belco kun je eenvoudig teams aanmaken en hier klantexperts aan koppelen. 

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.