Triton X

TritonX is een cloud-based multitool waar klantgegevens in opgeslagen staan. Maar naast het veilig opslaan van klantdata heeft de tool meer mogelijkheden. Zo kun je je klantenbestand opdelen in segmenten en kun je daar bijvoorbeeld een loyaliteitsprogramma aan koppelen: ideaal voor marketeers.
Hieronder leggen we je uit hoe je TritonX met behulp van de TritonX plug-in eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.

TritonX koppelen aan Belco

Belco is een alles-in-één-klantenservice-omgeving waar al jouw communicatie binnenkomt en afgehandeld kan worden. Er kunnen veel verschillende kanalen aan Belco toegevoegd worden zoals telefonie, e-mail, Live Chat en social media kanalen. Ook kunnen we TritonX koppelen aan onze software met behulp van een plug-in. Alle relevante klantinformatie wordt dan automatisch in Belco ingeladen.

Is het lastig om TritonX aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige TritonX plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van TritonX aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Verrijken van klantgegevens

Bij Belco zijn we dol op klantgegevens: hoe meer je over een klant weet hoe beter je deze kunt helpen, is onze filosofie. Door de krachten van Belco en TritonX te bundelen, weet je wanneer een klant contact opneemt precies wie deze klant is, of er al eerder contact is geweest en eventueel welke bestellingen de klant heeft geplaatst.

2. Inbox indelen in teams

Binnen Belco kun je verschillende teams van medewerkers aanmaken. Elk team krijgt dan zijn eigen inbox: denk bijvoorbeeld aan een inbox voor klachten, retouren of sales. Zo weet je zeker dat klantvragen altijd in de mailbox van de juiste medewerker belanden.

3. Doorsturen

Met onze software is het mogelijk om vanuit een conversatie een nieuw bericht op te stellen naar bijvoorbeeld een collega of een externe partij. Door dit tijdens of gelijk na het gesprek te doen, weet je zeker dat je het niet vergeet!

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.