Triton X

TritonX koppelen aan Belco
Belco is een alles-in-één-klantenservice-omgeving waar al jouw communicatie binnenkomt en afgehandeld kan worden. Er kunnen veel verschillende kanalen aan Belco toegevoegd worden zoals telefonie, e-mail, Live Chat en social media kanalen. Ook kunnen we TritonX koppelen aan onze software met behulp van een plug-in. Alle relevante klantinformatie wordt dan automatisch in Belco ingeladen.
Is het lastig om TritonX aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige TritonX plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Voordelen
Het koppelen van TritonX aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.
1. Verrijken van klantgegevens
Bij Belco zijn we dol op klantgegevens: hoe meer je over een klant weet hoe beter je deze kunt helpen, is onze filosofie. Door de krachten van Belco en TritonX te bundelen, weet je wanneer een klant contact opneemt precies wie deze klant is, of er al eerder contact is geweest en eventueel welke bestellingen de klant heeft geplaatst.
2. Inbox indelen in teams
Binnen Belco kun je verschillende teams van medewerkers aanmaken. Elk team krijgt dan zijn eigen inbox: denk bijvoorbeeld aan een inbox voor klachten, retouren of sales. Zo weet je zeker dat klantvragen altijd in de mailbox van de juiste medewerker belanden.
3. Doorsturen
Met onze software is het mogelijk om vanuit een conversatie een nieuw bericht op te stellen naar bijvoorbeeld een collega of een externe partij. Door dit tijdens of gelijk na het gesprek te doen, weet je zeker dat je het niet vergeet!
Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.
Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.
Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.
Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.