Heb je moeite om al je klantcommunicatie via telefoon, WhatsApp, e-mail en social messaging te beheren?
Belco is dé oplossing voor jouw webshop! Onze slimme helpdesk software centraliseert alle communicatiekanalen en biedt overzicht en structuur voor jouw klantenservice. Het resultaat? Tevreden klanten en medewerkers. Probeer Belco nu en ervaar het zelf!
Het resultaat? Tevreden klanten en medewerkers.
Probeer Belco nu en ervaar het zelf!
Maximaliseer de efficiency en effectiviteit van je klantenservice met Belco's geavanceerde helpdesk software. Maak zowel je klantenservice medewerkers als je klanten blij met de slimme oplossingen van Belco. Ontvang niet alleen een krachtige helpdesk software, maar ook professionele service en ondersteuning, waaronder een uitgebreide onboarding en regelmatig contact. Onze helpdesk staat altijd voor je klaar met antwoorden op al je vragen.
Beheer al je klantcommunicatie op één plek met Belco. Onze slimme klantenservice tool integreert telefonie, WhatsApp, Facebook Messenger, chat, Instagram DM en e-mail. Bekijk alle interacties in een helder dashboard, met iconen die aangeven via welk kanaal de communicatie plaatsvond. Wijs eenvoudig opvolgingstaken toe aan collega's of aangepaste groepen. Geef je webshop de ultieme klanttevredenheid met de helpdesk software van Belco.
Onze helpdesk software biedt jouw webshop alles wat je nodig hebt om je klanten blij te maken!
Het meest gehoorde compliment is dat we naast onze geweldige tool ook verdraaid goede service leveren! We zijn down-to-earth en vinden onze eigen klantenservice net zo belangrijk als die van jou!
Tijdens de onboarding laten we je zien wat de beste manier is om de helpdesk software in te richten. We stemmen de onboarding af op jouw wensen en helpen je bij de inrichting.
We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.
Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.