Triton X

Data, data en nog eens data: in de online wereld waarin we leven wordt ontzettend veel data verzameld. Aan de ene kant is dit fijn, omdat we onze producten en diensten steeds beter af kunnen stemmen op een specifieke doelgroep, maar aan de andere kant moet al deze data wel op een goede en verantwoorde manier opgeslagen worden. TritonX combineert het beste van beide werelden.
Hieronder bespreken we wat TritonX is en wat de voordelen zijn. Ook leggen we je als trotse partner van TritonX uit hoe je je webshop aan Belco koppelt om je e-commerce omgeving nog slimmer in te richten.
Triton X

Triton X in het kort

TritonX is een cloud-based multitool waar klantgegevens in opgeslagen staan. Maar naast het veilig opslaan van klantdata heeft de tool meer mogelijkheden. Zo kun je je klantenbestand opdelen in segmenten en kun je daar bijvoorbeeld een marketingcampagne of een loyaliteitsprogramma aan koppelen. Zo sla je de data van klanten niet alleen veilig op, je verrijkt het ook.

Voordelen

1. Veiligheid

Klantgegevens op een veilige manier opslaan en toch gemakkelijk inzichtelijk maken voor de juiste mensen binnen de organisatie, dat is waar de software van TritonX jou bij helpt.

2. Koppeling met derden

TritonX heeft veel partners waar ze mee samenwerken. Ook wij van Belco zijn een partner van TritonX en we gebruiken de beschikbare data om onze klantkaart te verrijken en nog meer informatie bij de hand hebben om klanten met vragen of problemen een oplossing op maat te bieden.

3. Loyaliteitsprogramma

Behalve het opslaan van data, kun je het ook inzetten voor slimme marketing. Zo doen gepersonaliseerde loyaliteitsprogramma’s het altijd goed bij klanten: naast het verhogen van je omzet, zorgt het ook voor extra binding met je klant.

Belco koppelen aan TritonX

Net als TritonX zoeken wij van Belco altijd naar oplossingen om je e-commerce omgeving slimmer in te richten – daarom werken we ook graag als partners samen. Met de software van Belco run je je gehele klantenservice in één systeem.

Alle kanalen, van telefonie, e-mail tot social media komen in dezelfde gedeelde inbox terecht. Plus alle beschikbare informatie van klanten wordt gelijk ingeladen in het systeem.

Belco koppelen aan TritonX

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.