The StoneEpplejeckAll4runningTwinsport IntersportKidsdecoBouwmaatColourfulrebelSpiru

Wij begrijpen de fashion branche!

Wij snappen fashion bedrijven als geen ander en dat is ook dé reden dat tientallen modewinkels dagelijks werken met Belco. Anna van Rinsma Fashion uit Gorredijk wist het goed te verwoorden: "Omdat veel van onze gasten zowel in de winkel als online kopen, is het extra fijn om alle gegevens van gasten overzichtelijk in één systeem te hebben". Ook dit is een overeenkomst die veel fashion retailers hebben: ze verkopen vanuit de fysieke winkel maar óók online. Dat is veelvoorkomend binnen de fashion branche.

Opvallend en kenmerkend voor de fashion retailer is dat er vaak geen IT-specialisatie in-house is, en dat is precies waar Belco het verschil maakt! Belco is namelijk meer dan alleen een tooling, wij leveren namelijk steengoede én persoonlijke service rondom het product. Technische kennis is niet nodig en ons serviceteam staat je áltijd graag te woord.

Belco klanteservice software

Fashion retailer klantenservice software

Of een klant belt, een vraag stelt via de e-mail of Whatsapp- het komt allemaal binnen in één systeem: Belco. Het is bovendien ook vanuit huis, tweede locatie zoals outlet of pop-up store te gebruiken zonder technische know-how. Een gebruiker kan op iedere gewenste locatie inloggen en inzicht krijgen in alle klantcommunicatie.

Belco - Eén klantenservice-tool

Al je klantinformatie in één klantenservice-tool

Belco - eenvoudig in gebruik

Easy-does-it software voor fashion retailers

Belco - volledig aanpasbaar

Volledig afgestemd op de fashion branche

Belco -  200+ bedrijven

20+ fashion shops gebruiken Belco

Belco -  rapportcijfer van een 9.5

Best beoordeeld door klanten met een 9.5

Combineer de meest gebruikte contactmogelijkheden in één centrale fashion oplossing

Fashion stores en fashion webshops hebben in de meeste gevallen diverse contactmogelijkheden voor hun klanten. Een klant wil immers communiceren via het kanaal naar eigen wens, dat zorgt voor uitdagingen op de klantenservice- zij moeten alle klantvragen opvangen en het vervolgens bij de juiste afdelingen onderbrengen.

Belco zorgt dat al deze communicatie wordt opgeslagen op één plek en dat er direct met de klant gecommuniceerd kan worden via dit systeem. Bovendien kunnen collega's de voorgaande communicatie direct inzien wat misverstanden doet voorkomen. Met Belco houd je het overzicht, kun je sneller communiceren met de klant en collega's en zorgt voor blije klanten!

Klantenservice software van hoogwaardig niveau

Live chat

Praat met je klant

Wij geloven bij Belco niet in ouderwetse formulieren. Wij zien liever direct en persoonlijk contact tussen jou en je klant: live chat is daar dé manier voor. Wanneer een klant op je website een berichtje plaatst, krijg je hier in Belco gelijk een melding van en kun je direct reageren.

Automatiseer klantcontact

In Belco kun je met triggers geautomatiseerde antwoorden op klanten geven in de live chat. Stuur bijvoorbeeld automatisch een vriendelijk chatberichtje naar je klant dat de verzending gratis is als de klant nog 5 euro meer in de winkel besteedt of geef tips bij de check-out als de klant vast dreigt te lopen. Zo help je actief je klant en verhoog je tegelijkertijd je conversie.        

Creëer je eigen look-and-feel

Je kunt je chat widget helemaal naar eigen smaak inrichten: pas de kleuren aan en kies een tone of voice voor je geautomatiseerde chatberichten die aansluit op jouw merk en identiteit. Daarnaast kun je de widget instellen in 12 verschillende talen, zodat jouw klantvriendelijkheid niet stopt bij de landsgrens.

Meer weten over de mogelijkheden van live-chat in Belco? Lees het op deze pagina.

Waarom kiest de fashion branche voor Belco?

Wij begrijpen de retailer

We snappen de fashion retailer en de uitdagingen in deze branche. Bij ons krijg je bovendien persoonlijke hulp als het nodig is!

Geen technische kennis

Je hebt geen technische kennis nodig om Belco te gebruiken. Bovendien kun je overal ter wereld inloggen.

Efficiency verhogen

Iedere seconde telt en een klant mag niet teleurgesteld worden: door het verhogen van de efficiency (vinden en inzien van klant communicatie/ orders) maak je van je klanten echte ambassadeurs!

Alle social kanalen

Consumenten communiceren steeds makkelijker via WhatsApp, Instagram of Facebook: ook die kanalen komen uiteraard binnen in Belco en kunnen direct beantwoorden worden.

Online klantenservice oplossing voor fashion en retail:

  • Koppelingen met alle grote webshop platformen
  • Geen technische kennis nodig
  • Je kunt overal ter wereld inloggen en werken
  • Meer tevreden klanten door méér inzicht
Blije klant met onze klantenservice software
"Wij zijn erg blij met Belco. Omdat veel van onze gasten zowel in de winkel als in de webshop kleding kopen, is het extra fijn om alle gegevens van gasten overzichtelijk in één systeem te hebben. Daarnaast verloopt het contact met Belco erg soepel en vriendelijk. Onze contactpersoon belt ook regelmatig om te vragen hoe het gaat, dat is nou nog eens pro-actief! Het is ook bijzonder dat we zelf verbeteringen in het systeem aan kunnen dragen. Je kunt eenvoudig suggesties doen en zelfs stemmen op de suggestie van een andere Belco gebruiker, zodat deze hoger op de prioriteitenlijst komt.”
Anna Rinsma
E-commerce director bij Rinsma Modeplein