Picqer

Wanneer je een webshop begint en een aantal bestellingen per dag verstuurt, lukt het vaak nog wel om het overzicht te bewaren en de geplaatste orders netjes te versturen. Maar wanneer het aantal bestellingen toeneemt, zeker als het er 100 per dag zijn, begint de logistieke uitdaging steeds groter te worden. Zonder ondersteuning van goede software verlies je al snel het overzicht en begin je fouten te maken. Gelukkig bestaat Picqer: een softwareoplossing die van begin tot eind jouw logistieke processen soepel en efficiënt laat verlopen.
Hieronder bespreken we wat Picqer is, wat de voordelen zijn en hoe je de software kunt integreren met de software van Belco.
Picqer

Picqer in het kort

Picqer is een ordermanagementsysteem dat al jouw logistieke processen soepel laat lopen. Je kunt Picqer eenvoudig koppelen aan je eigen webshopsysteem en wanneer je dat gedaan hebt, wordt alle orderinformatie rechtstreeks vanuit je webshop ingeladen in Picqer. Zo hou je overzicht op je voorraden, weet je precies waar in het magazijn welk product ligt, kun je eenvoudig de bestelde producten scannen en wordt er automatisch een verzendlabel aangemaakt en uitgeprint.

Voordelen

1. Efficiënt en minder foutgevoelig

Met voorraad en locatiebeheer in Picqer weet je precies of een product nog op voorraad is en waar in het magazijn het ligt. Zo kunnen medewerkers snel en efficiënt werken en verklein je de kans op fouten. 

2. Inkoopadvies

Picqer is een slim systeem. Het geeft je bijvoorbeeld automatisch een melding wanneer een product (bijna) niet meer voorradig is en opnieuw ingekocht moet worden.

3. Rapportage

Met handige rapportage en een dashboard behoud je altijd het overzicht op je logistieke processen en kun je bijsturen en optimaliseren waar nodig.

Belco koppelen aan Picqer

Alles in één systeem onderbrengen, daar houden we bij Belco van! Je kunt Picqer dan ook eenvoudig koppelen aan de klantenservice software van Belco. Op deze manier wordt de belangrijkste informatie uit Picqer, denk aan informatie over (eerdere) bestellingen en retouren, automatisch ingeladen in Belco. Zo kun je klanten met vragen over orders altijd snel de juiste informatie geven.

Voor een uitgebreide handleiding hoe je Picqer aan Belco koppelt, klik hier.

Belco koppelen aan Picqer

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.