Picqer

Hieronder leggen we je uit hoe je Picqer met behulp van de Picqer API eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.
Veel webshops kunnen niet zonder een magazijn waar hun producten opgeslagen liggen. En hoe groter je webshop en je magazijn, hoe lastiger het wordt om alles in goede logistieke banen te leiden. Gelukkig is Picqer jouw logistieke redder in de nood. De software houdt precies bij hoeveel producten nog voorradig zijn in je magazijn en waar ze liggen. Je kunt zelfs automatisch je voorraad aan laten vullen, wanneer een product op dreigt te raken. Maar bijvoorbeeld ook de kortste looproute laten berekenen voor orderpickers. Zo geeft Picqer webshops de nodige logistieke verademing.

Picqer koppelen aan Belco

Bij Belco brengen we het liefst zo veel mogelijk informatie samen in één systeem. Zo komt alle klantcommunicatie in onze klantenservice software binnen in één systeem, denk aan: e-mail, telefonie, social media berichten en Live Chat. Zo kunnen alle vragen van klanten vanuit één systeem afgehandeld worden. Omdat een deel van onze klanten gebruik maken van Picqer hebben we een handige Picqer API ontwikkeld waarmee je de software van Picqer koppelt aan Belco. Hieronder leggen we je uit wat daar de voordelen van zijn.

Is het lastig om Picqer aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige Picqer plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van Picqer aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Klantgegevens vanuit Picqer automatisch ingeladen

Het hebben van de juiste informatie is vaak de sleutel tot het oplossen van een klantvraag. Daarom wordt alle belangrijke data vanuit Picqer automatisch overgezet in Belco. Zo kun je in Belco onder andere zien wat de klant besteld heeft, of een product op voorraad is, maar ook wat de status van een bestelling is. Zo bundelt Belco zijn krachten met Picqer en heb je altijd alle informatie bij de hand om een klant snel en goed te helpen.

2. Switchen tussen Belco en Picqer

De belangrijkste klant- en logistieke gegevens worden automatisch in Belco ingeladen. Heb je toch extra informatie nodig vanuit Picqer of wil je voor de klant iets natrekken? Dan kun je gemakkelijk vanuit Belco met een druk op de knop overschakelen naar het dashboard van Picqer.

3. Doorsturen

Soms kun je een klantvraag niet gelijk oplossen en moet je bijvoorbeeld een e-mail sturen naar een externe partij. In Belco doe je dit eenvoudig door vanuit de conversatie met de klant te klikken op ‘doorsturen’. Wanneer de andere partij dan reageert, krijg je gelijk een melding.  

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.