Average time on site (gemiddelde tijd op website)

Average time on site is een metriek die wordt gebruikt in website analytics om de gemiddelde tijd te meten die bezoekers op een website doorbrengen. Het geeft een indicatie van hoe lang bezoekers geïnteresseerd zijn in de inhoud en functionaliteit van een website.

Wat is average time on site?

Average time on site is een metriek die wordt gebruikt om de gemiddelde tijd te meten die bezoekers op een website doorbrengen. Het wordt berekend door de totale tijd die bezoekers op een website doorbrengen te delen door het aantal bezoeken aan de website.

Average time on site is een belangrijke metriek om de betrokkenheid van bezoekers bij een website te meten. Een hogere average time on site kan bijvoorbeeld duiden op een interessante en relevante inhoud en goede functionaliteit, terwijl een lage average time on site kan wijzen op een gebrek aan interesse of problemen met de gebruiksvriendelijkheid van de website.

Om de average time on site te verhogen, kunnen website-eigenaren bijvoorbeeld investeren in interessante en relevante inhoud, een goede gebruikerservaring en een efficiënte navigatie op de website. Ook kunnen zij gebruikmaken van tools zoals heatmaps en clickmaps om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op de website en mogelijke verbeterpunten te identificeren.

Average time on site (gemiddelde tijd op website)

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.

Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.