Agent

Een agent is een klantenservice medewerker die verantwoordelijk is voor het afhandelen van vragen en problemen van klanten. De agent is het eerste aanspreekpunt voor de klant en heeft als doel om de klant zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen.

Wat doet een agent op de klantenservice?

Een agent in klantenservice is verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen en problemen van klanten. Dit kan via verschillende kanalen gebeuren, zoals telefoon, e-mail, chat of sociale media. De agent heeft als doel om de klant zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. Dit kan bijvoorbeeld door het geven van advies, het oplossen van een probleem of het bieden van een passende oplossing.

Een agent moet beschikken over goede communicatieve vaardigheden en klantvriendelijkheid. Hij of zij moet in staat zijn om op een professionele en duidelijke manier te communiceren en de klant op zijn/haar gemak te stellen. Daarnaast moet een agent beschikken over kennis van het product of de dienst die wordt aangeboden, zodat hij of zij de klant goed kan adviseren en helpen.

Het is belangrijk dat een agent in klantenservice efficiënt en effectief werkt, zodat de klant snel en naar tevredenheid geholpen wordt. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van tools en systemen die het werk van de agent ondersteunen, zoals een CRM-systeem of kennisbank.

Agent

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.

Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.