Een Ticketing Tool die iedereen begrijpt

Zorg voor overzicht binnen je organisatie met een ticketing tool, wij helpen hier gratis mee!

Helpdesk software

Door de stijgende trend van e-commerce shops is het belangrijk om je te onderscheiden als webshop. Dit onderscheid is onder andere te maken door het gebruik van een goede online helpdesk. Help je klanten en sla alle data goed op. Het voordeel van helpdesk software is dat klanten niet zoals in fysieke winkels achteraan in de rij hoeven staan maar op elk moment en tijdstip bediend kunnen worden.

Een volledig ticketingsysteem
ter ondersteuning van je klantenservice

Wij houden van een georganiseerde inbox, jij ook? Daarom hebben we bij Belco een ticketing tool ingebouwd in onze software. Hiermee verhoog je niet alleen je klantvriendelijkheid doordat je eenvoudiger mails beantwoordt en terugleest, maar je kan ook nog eens tot in detail teruglezen en reageren.

Betere inzichten in je webshop

Wanneer je een bedrijf hebt dan is informatie en data goud waard. Met een support ticketingsysteem van Belco wordt je klantenservice meetbaar gemaakt. Ontvang bijvoorbeeld gegevens tot in detail via welke kanalen de meeste tickets binnenkomen en hoe lang het duurt voordat een ticket gesloten wordt. Zo kunnen bottlenecks binnen de organisatie snel opgespoord en opgelost worden.

E-mails omzetten in tickets

Niet meer terugzoeken en afvragen of het mailtje wel op de server is opgeslagen. Met een strakke ticketing tool is het mogelijk om de e-mailtjes van je klanten om te zetten in tickets.

Sociale helpdesk

Altijd in contact met je klanten, zo makkelijk kan het zijn. Door onze integratiemogelijkheden met praktisch elk CMS, van Wordpress tot Magento. Daarnaast kan je Facebook berichten en berichten van andere social media kanalen omzetten in tickets om deze vervolgens te beantwoorden vanuit je vertrouwde Belco omgeving.

Kennisbestand

Het ticketingsysteem maakt het ook mogelijk dat je klanten niet hoeven te wachten op een vraag. Help je klanten én jezelf om een kennisbestand te maken.

Verhoog productiviteit met een ticketing tool

Voorkom het onnodige uitzoekwerk naar eerdere gesprekken met de klant. Belco zorgt dat alle informatie van je klant wordt opgeslagen in één ticket. Wordt er een nieuwe ticket aangemaakt door dezelfde gebruiker, dan kan je deze makkelijk terugvinden onder zijn/haar account. Zo heb je alle informatie van de klant die je nodig hebt. Reageer als een team met duidelijke product owners en krijg inzicht in gesprekken.

Een gestroomlijnde webshop op niveau

Tegen een robot praten vindt niemand fijn. Met onze Belco software zorg je ervoor dat je team alles nodig heeft om efficiënt en effectief service te bieden op het niveau waarop je wilt. Met ons omnichannel ticketing systeem hebben al jouw klantenservice medewerkers alle details in een handomdraai. Zo kan je snel individuele ondersteuningsverzoeken oplossen en een hoogwaardige klantervaring bieden over de hele linie.

Omdat het afhandelen van tickets gemakkelijker is wanneer medewerkers weten wie zich met welke klant bezighoudt bieden wij slimme automatisering aan. Al je workflows en afspraken in één overzicht.