Verbeter klanttevredenheid en genereer meer sales met de eenvoudige klantenservice tool van Belco
Live-chat, social messaging, telefonie en e-mail allemaal in één inbox. De ingrediënten om een geoliede machine te vormen met je collega’s.
Vanaf nu hoef je nooit meer eerst het bestel- of klantnummer te vragen
aan je geregistreerde klanten zodra ze contact met je opnemen.
Jij weet namelijk al wie er
aan de lijn hangt.
Wij halen realtime relevante informatie van je klanten en bezoekers uit de tools die je gebruikt.
Wij synchroniseren alle bestellingen van de klant en tonen deze in de klantkaart.
Bekijk de winkelwagen inhoud van je klanten, bied ze direct hulp aan en voorkom winkelwagen verlaters.
Op de klantkaart is de hele communicatie historie inzichtelijk. Zo weet je wat er eerder met de klant door een collega besproken is.
Ben jij een ambitieuze ondernemer met meerdere webshops of sites en verschillende shopsystemen?
In Belco kun je de klantenservice van meerdere shops overzichtelijk op één plek beheren.
Of je nu van Lightspeed, Magento of een ander systeem gebruik maakt, wij combineren moeiteloos alles in één dashboard.
Beheer samen met je collega’s de klantenservice zonder dubbele antwoorden of ongelezen vragen. Vorm met Belco een efficiënt team!
Bekijk realtime wie er met welke conversatie bezig is, zodat je dubbele antwoorden voorkomt! Handig toch? Kan jij aan de slag met de volgende vraag!
Houd het overzicht door meerdere inboxen aan te maken voor verschillende teams, bijvoorbeeld email support, retouren of after sales.
Nieuwe conversaties komen automatisch bij de juiste persoon terecht. Kan jouw collega toch net even wat beter helpen? Met één muisklik kun je een conversatie overdragen.
Hulp nodig van je collega tijdens je gesprek met een klant? Met een interne notitie of een @melding kun je de hulp van een collega inschakelen. Of even samen ouwehoeren natuurlijk! ;-)