Klant cases

Wij maken het leven makkelijker voor onze klanten. Hoe? Dat kunt je lezen in deze succesverhalen.

Droneland.nl
Droneland.nl

Droneland helpt klanten zo goed mogelijk met hun dronebehoeftes, dat kan een opleiding, onderhoud of aanschaf van een drone zijn. Vincent van Schijndel, eigenaar van Droneland, vindt klantenservice een belangrijk onderdeel van het bedrijf en werkt sinds 2018 met dé klantenservicetool in e-commerce.

Everlake eCommerce
Everlake eCommerce

Dirk Jan Pheifer, oprichter en eigenaar van Everlake eCommerce, is in 2008 begonnen met het verkopen van onderhoudsproducten van koffiemachines. Als klant van het eerste uur werkt Everlake eCommerce sinds 2015 met de klantenservicetool van Belco.

Glazz.nl
Glazz.nl

Jelle Jan Wissman, founder van GLAZZ.nl werkt sinds 2017 met de klantenservicetool van Belco. Zij vinden het belangrijk dat klanten via het kanaal van zijn voorkeur snel en adequaat antwoord krijgen. Belco helpt hen met het verdelen van de vragen bij de juiste personen, zodat ze een goed overzicht hebben en dus een perfecte klantenservice creëren!

Puurmieke.nl
Puurmieke.nl

Mieke Hendriks begon in 2013 vanuit haar tuinhuisje de webshop Puurmieke.nl waar ze gezonde voeding en lifestyle producten verkoopt. Alle producten bij Puur Mieke zijn glutenvrij, lactosevrij, gistvrij, sojavrij, GMO-vrij en vrij van slechte e-nummers en geraffineerde suikers.

Start je gratis proefperiode nu

Gemakkelijke installatie. 14 dagen gratis proberen. Maandelijks opzegbaar.